Eesti

Soodustused !

Soodustused

Kus on minu voucher?

Peale ostu sooritamist voucher saadetakse automaatselt sinu poolt märgitud e-posti aadressile.
Mõnikord võib juhtuda, et voucher sattub rämpsposti või ei mahu sinu postkasti.

Juhul, kui sa kasutad Gmaili, siis võib voucher kajastuda vahelehel "Pakkumised".

Juhul, kui soetatud voucher ei ole sinuni jõudnud või oled selle kogemata kustutanud, siis sa saad oma voucherid leida oma kontos (Minu ostud).

Millal jõuab minu tellimus?

Tarneaeg on märgitud sinu voucheril ja kampaania tingimustes.

Kuidas ma saan firmale arvet?

Arve saamiseks palume sind pöörduda müüja või teenusepakkuja poole.

Kas ma saan tagastada kaupa ning raha tagasi saada?

Juhul kui tellitud kaup ei vastanud ootustele, see on kasutamata ja rikkumata originaalpakendis, saab selle müüjale tagastada 14-päeva jooksul alates kättesaamisest.

Selle jaoks võta palun ühendust meie klienditoega aadressil soodustused@okidoki.ee, märkides oma voucheri või tellimuse number ja tagastamise põhjus (ei ole nõutav, kuid aitab meil tõsta oma teenuse kvaliteeti), ja sulle edastatakse edasiseid juhiseid.

Millist kaupa ei saa tagastada?

14-päevane tagastamisõigus ei kehti aluspesu, hügieenitooted ja kosmeetika puhul.
14-päevast taganemisõigust reguleerib VÕS § 53 lg 4.

Ma ei leidud oma küsimusele vastust

Palun võta ühendust meie klienditoega aadressil soodustused@okidoki.ee.


Kas sellest infost oli abi?