okidoki kasutab teenuste isikupärastamiseks küpsisefaile. Täpsemalt

Eesti

Kuulutused

Kuidas lisada kuulutust?

Minge Lisa kuulutus jaotusele ja sisetage info oma kauba või teenuse kohta, järgides juhiseid.

Kui olete okidokil esimest korda, on kuulutuse lisamiseks vajalik registreerida kasutajaks.
Peale registreerimist on teil ligipääs oma isiklikule kontole, kus saate oma kuulutusi korrigeerida ja teiste kasutajate küsimustele vastata.

Juhul kui soovite saada paremaid tulemusi, kasutage kuulutuse avaldamisel lisateenusi.

Milliseks perioodiks on võimalik lisada kuulutus?

okidoki veebisaidile võimalik 30-päevaks lisada kuulutus.

Peale seda on teil võimalus pikendada kuulutuse kehtivusaega.

Peale kuulutuse kehtivusaja lõppemist suunatakse see automaatselt kausta Mitteaktiivsed, mis on leitav menüüvaliku Minu kuulutused all. Selline kuulutus on nähtamatu okidoki teistele kasutajatele.

Teil on võimalus kehtivuse kaotanud kuulutused igal hetkel taas aktiveerida, tellides tasulise teenuse.

Kuidas kuulutuse kehtivusaega pikendada?

  • Minge lehele Minu kuulutused.
  • Avage vaheleht Mitteaktiivsed.
  • Valige vajalik kuulutus ja vajutage lingile "Pikendada" või vajutage kuulutuse pealkirja juures asuvale lingile "Pikendada".

Peale maksmist (kui see on vajalik), on kuulutus taas otsingus olemas. Uueneb ka kuulutuse avaldamise aeg ja see tõstetakse otsingu tulemustes ülespoole.

Kuidas kuulutus koduleheküljelt eemaldada?

Teil on võimalus kuulutus ajutiselt eemaldada kasutades deaktiveerimise võimalust menüüvalikus Minu kuulutused. Vajadusel saate te kuulutuse taas aktiveerida ning see muutub okidoki lehel taas nähtavaks.

Kuulutuse kuvamise peatamise korral tasulisi teenuseid ei peatata ega pikendata. Kuulutuse kuvamise taastamisel kehtivad tellitud tasulised teenused tellimisel määratud tähtaja lõpununi.

Näide: olete ostnud «TOP-kuulutuse» teenuse üheks nädalaks alates 1. maist. 3. mail peatasite kuulutuse kuvamise ning 6. mail muutsite kuulutuse taas avalikuks. Sel juhul kehtib «TOP-kuulutuse» teenus veel ainult 1 päev.

Samuti on teil võimalus kuulutus kustutada. Peale kustutamist ei saa kuulutust enam taastada, ka klienditoe poolt mitte.

Kuidas kuulutust taastada?

Juhul, kui kuulutuse avaldamise tähtaeg ei ole veel aegunud, saab seda uuendada ja taasavaldada menüüs Minu kuulutused.

Aegunud kuulutusi saab uuesti avaldada neid pikendades.